حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی!
سرخط خبرها

شگفتی‌سازی سیرجان با حذف یاران عطایی | نبرد با یزدی‌ها در نیمه نهایی

  • کد خبر: ۱۰۰۴۰۱
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
شگفتی‌سازی سیرجان با حذف یاران عطایی | نبرد با یزدی‌ها در نیمه نهایی
تیم فولاد سیرجان در مرحله یک‌چهارم نهایی با دو برد متوالی برابر نماینده آمل و حذف لبنیات هراز شگفتی‌ساز این مرحله از لیگ برتر والیبال شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال با برگزاری دو دیدار به پایان رسید.
در نخستین مسابقه تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و لبنیات هراز آمل به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان سعید رضایی در تیم مدافع عنوان قهرمانی با شکست سه بر دو حریف شگفتی‌ساز شدند و لبنیات هراز آمل تیم دوم جدول مقدماتی را حذف کردند.
در ست نخست تیم فولاد سیرجان شروع خوبی داشت و در میانه ست ۶ امتیاز از حریف پیش افتاد و این فاصله امتیازی را تا آخر ست حفظ کرد و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید.
شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل در ست دوم اجازه خودنمایی به سیرجانی‌ها ندادند و ست را ۲۵ بر ۱۷ به سود خود خاتمه دادند تا دو تیم یک بر یک مساوی شوند.
دو تیم در ست سوم رقابت نزدیک و پایاپایی همراه با نمایش زیبایی از پاسور‌ها تا امتیاز ۲۸ با یکدیگر داشتند و در نهایت سیرجانی‌ها این ست را ۳۰ بر ۲۸ به نام خود ثبت کردند، الکساندر بلاگوجویچ بازیکن شماره سه سیرجان در این ست عملکرد بسیار خوبی داشت.
رقابت جذاب دو تیم در ست چهارم نیز بسیار نزدیک تا امتیاز ۱۶ پیش رفت و در ادامه هراز سه امتیاز از حریف پیش افتاد. پس از تایم استراحت درخواستی سعید رضایی سرمربی سیرجان، فولادی‌ها سه امتیاز را جبران می‌کنند. در نهایت این ست نیز ۲۹ بر ۲۷ به سود هراز آمل به پایان رسید تا ست حساس پنجم تعیین کننده فاتح نهایی این دیدار باشد.
در ابتدای ست پنجم سیرجان سه امتیاز متوالی به دست آورد و عطایی را مجبور به گرفتن وقت استراحت برای هراز آمل کرد. در نهایت این ست با امتیاز ۱۷ بر ۱۵ به سود سیرجان به پایان رسید تا مدافع عنوان قهرمانی سه بر دو فاتح این مسابقه و در مجموع با دو برد متوالی برنده جدال با لبنیات هراز آمل باشد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.
تیم والیبال مقاومت شهداب یزد نیز با شکست مس رفسنجان در دومین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی به دیدار نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کرد و حریف فولاد سیرجان ایرانیان شد.
تیم‌های مس رفسنجان و مقاومت شهداب یزد در حالی که یزدی‌ها در نخستین مسابقه سه بر دو به پیروزی رسیدند، به مصاف هم رفتند و شاگردان علیرضا طلوع‌کیان برای دومین بار این تیم را شکست دادند و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.
تیم مس رفسنجان که نخستین حضور خود در لیگ برتر مردان را تجربه می‌کند در این مسابقه به رغم شایستگی سه بر دو مغلوب شد و از دور مسابقات کنار رفت.
شاگردان اسماعیل بادرنگین در ست‌های دوم و سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۶ بر ۲۴ مغلوب مقاومت شهداب یزد شدند.
تیم فولاد سیرجان ایرانیان حریف مقاومت شهداب یزد در مرحله نیمه نهایی خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->